Subject: Ang: Re: Behövs det kunskaper i kat alogisring och klassifikation idagens bibliotek ?
From: Miguel Benito <[log in to unmask]>
Date:Mon, 19 Mar 2001 12:18:21 +0100

Tack för dina synpunkter

Jag vill fråga om det är OK att ditt namn står kvar i den slutliga rapporten.

Jag kommer att ta bort det i fall du inte svarar eller om du svarar att du önskar att vara anonym. Anledningen till att namnet finns nu i den preliminära sammanställningen är främst för att ni ska kunna kontrollera att jag jar inhämtat uppgiften rätt.

Tills vidare finns sammanställningen på
http://www.adm.hb.se/personal/mb/grunden.htm

Nästa vecka försvinner den därifrån.

Miguel