Subject: söker sommarjobb i Göteborgsområdet
From: Kristofer gren <[log in to unmask]>
Date:Fri, 16 Mar 2001 11:25:39 +0200

Hej, jag är en bhs student som avslutar min utbildning till våren. Jag har läst
 på bhs i Borås med inriktning mot kunskapsorganisation, alltså en födjupad
inblick i klassifikationssystem, katalogisering och informationssökning. Nu
undrar jag om det något sommarjobb på bibliotek eller liknande i
Göteborgstrakten eller i närområdet, gärna med inrikning mot
kunskapsorganisation (klassifikation, indexering eller infosök).
Med vänliga hälsningar/ Kristofer Gren
Svar till: [log in to unmask]

FreeBox - The World's Finest Web Mail Solution
Get your own FREE email account at http://www.freebox.com