Subject: SV: Ang: Inf, material serbo-kroatiska
From: GUSTAFSON JAN <[log in to unmask]>
Date:Wed, 14 Mar 2001 15:23:07 +0100

Stämmer det verkligen? Jag klickade på den serbokroatiska länken under det engelska "depression test" och då kom det inte fram någon översättning, utan man fick fram den engelska skrivningen. Även om jag inte kan serbokroatiska tyckte jag mig kunna se att den bosniska sidan i övrigt inte innehöll annat än redogörelser för olika nationella projekt. Jag samlar själv på medicinska länkar på invandrarspråk och tyvärr tycks de vara ytterst få.
Jan Gustafson, bibliotekarie vid Fisksätra bibliotek, Nacka