Subject: Sommarjobb!
From: Lotta Borgström <[log in to unmask]>
Date:Tue, 13 Mar 2001 21:02:20 +0100

Hej. Jag är en 34- årig Bivilstudent inne på tredje terminen och sista året.
Jag skickar en sökning på BIBLIST efter ett sommararbete. Jag har inte
enbart min utbildning att falla tillbaka på utan även praktisk erfarenhet,
både som heltid- och timanställd på Malmö Stadsbibliotek samt sommarjobb på
Medioteket inom Malmö Högskola. Om det är någon "arbetsplats eller dylikt"
(gärna inom södra skånes gränser) som behöver en glad och kompetent
sommarjobbare så hör gärna av er till mig.
Hälsningar Lotta.