Subject: Ang: Ikoner-konferens 31.5
From: Claes Lennartsson <[log in to unmask]>
Date:Thu, 8 Mar 2001 16:49:32 +0100

Ok, tänkte bara att det kan vara intressant för institutionen att ha någon med som lyssnar av och är med och debatterar. Arja kan säkert ta den uppgiften. Personligen har jag nog inte tid, men har nu anmält intresse för nästa kurs i Biblioteksjuridik som erbjuds av Bibsam. Angående detta med utveckling av våra kurser kunde det vara intressant att få litet input från fältet vad gäller det kursutbud vi har eller skulle kunna erbjuda inom kollegium 1 tycker jag. I vilken form eller forum vet jag inte, kanske det räcker med att samtala med ett antal bibliotekschefer för att "känna efter" men en enkät kunde kanske också övervägas? Spånar bara litet...

Mvh, Claes