Subject: SV: Re: Ang: Vårdbibliotekskonferensen 2001
From: Jenny Ellen Andersson <[log in to unmask]>
Date:Fri, 30 Mar 2001 11:08:24 +0200

Hej,

idag är min första dag som biblist-användare och faktum är att jag inte vet alls hur det kommer sig att jag skickat tomma attachments. Det måste ha blivit fel någonstans. Helt klart är att jag inte haft för avsikt att skicka några svar ang vårdbibliotekskonferensen. Jag hoppas att detta varit en engångsföreteelse, men om det skulle visa sig att jag gör något fel när jag mottar meddelanden från biblist, så att du får fler meddelanden från mig, hoppas jag att du skriver och påpekar det igen så att jag får läsa igenom instruktionerna än en gång.

Tack!

Hälsningar Jenny Ellen Andersson