Subject: META: The ISSN IC is recruiting
From: Jakob Harnesk <[log in to unmask]>
Date:Tue, 20 Mar 2001 23:18:08 +0100

Hej alla!

Med risk för att starta ännu en meta-debatt (vilket inte riktigt känns som
min grej):

Marie Wallin skickade ut en annons från ISSN i Paris. Om detta tyckte inte
Erik Fridén. Han tyckte så illa om det så att han måste tala om det för
hela listan.

Min åsikt är att självklart hör Maries inlägg hemma på Biblist. Fortsätt
gärna med liknande! Vi lever i en alltmer internationell värld och om någon
från Sverige skulle söka (och få) ett sådant jobb så är det bara roligt.

Om du, Erik, tycker att det är jobbigt att det är leva i ett
informationssamhälle (det är det!) och behöver hjälp med att hantera all
den information som sköljer över dig (det gör vi alla!) kan jag stå till
tjänst med ett och annat tips.

Mange hilsen
Jakob

At 16:22 2001-03-20 +0100, you wrote:
>From:         ERIC FRIDÉN <[log in to unmask]>
>Subject:      Re: Fwd: The ISSN IC is recruiting
>To:           [log in to unmask]
>
>Undanber mig tocken 'upplysning'
>Ef

Jakob Harnesk
Head of Customer Services, Karolinska Institutet Library
Box 200, SE-171 77 Stockholm, Sweden
Tel: +46 8 728 66 56, Fax: +46 8 33 04 81