TLS seminarium om E-böcker!

katarina jandér <[log in to unmask]>

Fri, 30 Mar 2001 12:08:21 +0200

text/plain

Jag heter Katarina Jandér och studerar på BIVIL i Lund.I förra veckan talade
jag med dig per telefon angående seminariedagen den 18:e maj. Du nämnde att
ni skulle besluta om eventuellt fribiljetter för två studenter och bad mig
fylla i anmälningsformulär och sedan återkomma.
Nu undrar jag hur det har gått? Jag kommer troligtvis att skriva uppsats om
det digitala biblioteket och e-publicering/e-böcker, och tycker att
seminarei-temat är både spännande och relevant!

Hoppas kunna få vara med den 18:e!

Mvh
Katarina Jandér