Subject: Visst är det Shakespeare
From: Sofia Malmberg <[log in to unmask]>
Date:Thu, 1 Feb 2001 15:09:55 +0100

En enkel sökning (inom citationstecken) gav hänvisning till ett flertal
citat- och aforismsidor där citatet fanns ordagrant och Shakespeare anges
som upphovsman. Så nog verkar det vara Shakespeare alltid. Vilket verk det
är har jag dock inte fått klarhet i ännu.

Mvh
Sofia Malmberg
Bibliotekarie, Vallentuna Gymnasum