Subject: KUNSKAPSVECKAN aktuell förteckning samordnare
From: Kerstin Ericsson <[log in to unmask]>
Date:Sat, 10 Feb 2001 10:47:22 +0100

TILL ALLA FOLKBIBLIOTEK
Som jag hoppas alla vet infaller den s.k. Kunskapsveckan v 12.
Jag sitter i den centrala referensgruppen som reperesentant för
Biblioteksföreningen. Syftet med kampanjen är att synliggöra svensk
vuxenutbildning och folkbildning. Målgrupperna är dels presumtiva
studerande, dels opinionsbildare och beslutsfattare.
Se www.vuxenutbildning.gov.se.
Varje kommun sätter sin prägel på den lokala kampanjen och i varje kommun
finns en samordnare för kampanjen. En aktuelll förteckning bifogas  som
fil.
Biblioteket kan här medverka t.ex. genom att erbjuda pröva-på-kurs i
informationssökning i biblioteket och på nätet, dag och kvällstid.

Lycka till!!
Kerstin Ericsson
Norrtälje
(See attached file: Kpkommunkonv.xls)
Det är en Xls-fil med flikar längst ned för varje län.