Subject: Re: shakespearecitat???
From: Johan Mälson <[log in to unmask]>
Date:Thu, 1 Feb 2001 14:19:06 +0100

Hejsan,

I sådana här fall tycker jag verkligen att listan har
plats för citatfrågor. Nu har vi alla blivit lite
klokare, plus att vi också har sett hur våra kollegor
söker! Bra.

Nu var det ju inte shakespeare i det här fallet, men
om man söker sådana citat kan jag tipsa om sidan
http://www.shakespeare.com/ där man med hjälp av
sökmotorn picosearch kan söka fritext bland
shakespeares texter.

Mvh
Johan Mälson
Hej!