Subject: Re: shakespearecitat???
From: Birgitta Lindén <[log in to unmask]>
Date:Thu, 1 Feb 2001 13:39:41 +0100

Om du söker på hapiness och perfume hos t.ex Google så får du mängder av svar, men innget av träffarna jag tittade på hänförde det till Shakespeare. Däremot till James van der Zee och  Ralph Waldo Emerson. På engelska heter det:
"Happiness is perfume, you can't pour it on somebody else without getting a few drops on yourself."

Hälsningar
Birgitta Lindén