Subject: Skyltar
From: peter eklund <[log in to unmask]>
Date:Wed, 7 Feb 2001 16:28:02 +0200

Jag filar på min uppsats från bibliotekshögskolan och tar gärna emot lite
tips. Mitt ämne är skyltar på bibliotek. Om det finns någon som kan
rekommendera litteratur i ämnet vore jag ytterst tacksam. Det kan även vara
litteratur om arkitektur, orientering, symboltolkning och liknande. Är det
någon som känner till något om tidigare undersökningar?

Mvh
PETER EKLUND
Bibliotekarie, Upplands Väsby