Subject: Föredragshållare om IT (med teknisk vink ling)
From: Pettersson Lasse <[log in to unmask]>
Date:Mon, 5 Feb 2001 14:18:55 +0100

Hejsan
Jag behöver ett tips på någon bra föredragshållare - en som kan prata
kunnigt över ämnet "Den tekniska IT-utvecklingen".
Det ska alltså handla mest om vad som är tekniskt möjligt - oavsett om det
sedan är önskvärt eller inte.
Jag tar gärna emot direktsvar till min mailbox - se nedan.
vänliga hälsningar.
Lasse Pettersson
IT-bibliotekarie
Uppsala stads- och länsbibliotek