Subject: Fråga till gymnasiebibliotekarier i Västra Götaland
From: Stein Hannah - Olympiaskolan <[log in to unmask]>
Date:Mon, 5 Feb 2001 09:02:34 +0100

Hej kolleger!

På Bok & Bibliotek i höstas fanns information om en enkätundersökning vid
fem gymnasieskolor, "Ung Bild av Biblioteket". Jag tog en folder, som jag
sedan "slaktade" när jag klippte ur och satte upp de popularitetslistor, som
den innehöll.
Nu har jag fått en förfrågan om hela undersökningen och undrar därför, om
någon kunde skicka mig en kopia av den, eller åtminstone av foldern i sin
helhet.

hälsningar
Hannah Stein
Olympiaskolans bibliotek