Subject: Ang: Magisteruppsats
From: Gunnel Hessler <[log in to unmask]>
Date:Fri, 2 Feb 2001 11:46:01 +0100

Hej1
Detta är inte mitt specialområde, så jag får be er vända er till någon annan/Hälsning Gunnel Hessler

Hej!

Vi är studenter vid Bibliotekshögskolan i Borås som har för avsikt
att skriva magisteruppsats våren 2001. Området vi tänkt titta
närmare på är arkivering- och bevarandeproblematik vad gäller
elektroniskt publicerat material. Vi vet att KB i Stockholm och
andra nationalbibliotek startat projekt som har med vårt
uppsatsämne att göra.
Vi vore tacksamma för tips och/eller hänvisningar till litteratur
och/eller personer som är insatta i ämnet.

Tack på förhand
Hanna Ekholm och Emelia Sundblad
E- post adress: [log in to unmask]