Subject: sommarjobb (Stockholmsområdet)
From: Ola Törjas <[log in to unmask]>
Date:Mon, 26 Feb 2001 10:56:56 +0100

Jag heter Ola Törjas och läser första året vid Bibliotekshögskolan i
Borås. Jag söker sommarjobb för kommande sommar, någonstans
i Stockholmsregionen. Eftersom vår utbildning inte inkluderar
praktik är jag mån om att på egen hand kunna skaffa mig vana från
biblioteksbranschen.

Jag är 32 år och har tidigare arbetat i bokhandel, som
barnskötare/fritidsledare samt som underskötare. Vid Lunds
universitet har jag bland annat läst drygt 60 poäng
litteraturvetenskap, 80 poäng drama-teater-film samt Skapande
svenska (skrivarkurs).

För vidare information, kontakta mig på denna e-post adress, eller
min vanliga adress: Kungsgatan 17 503 33 Borås, 033-126479.

mvh
Ola Törjas