Subject: Sommarjobb
From: Marianne Rydenfors <[log in to unmask]>
Date:Mon, 26 Feb 2001 10:15:15 +0100

Hej,

Jag heter Ulla-Greta Ericsson och arbetar sedan 1988 som bibliotekarie vid Mälarsjukhusets bibliotek i Eskilstuna. Mina arbetsuppgifter består av bl. a. fjärrlån, katalogisering i Book-it, informationstjänst, medicinska databassökningar och bokvagnsronder.
Jag gick ut BHS våren 1986 och har mestadels arbetat på sjukhusbibliotek.
Jag skulle gärna under någon eller några sommarmånader vilja vikariera på något annat bibliotek i landet. Det kan vara sjukhusbibliotek men gärna någon annan typ av bibliotek. Det skulle även vara trevligt att se någon annan del av Sverige än Södermanland.
Jag skickar gäna kopior på betyg, kurser och anställningar m.m.

Mvh.
Ulla-Greta Ericsson tel.016-103897