Subject: EndNote
From: Elisabet Sandstršm <[log in to unmask]>
Date:Wed, 21 Feb 2001 16:20:47 +0100

Finns det någon som vet något om specialtecken i
referenshanteringsprogrammet EndNote?

Jag arbetar vid Södertörns högskolebibliotek och ger undervisning och
handledning i EndNote åt forskare och doktorander på högskolan. Några
forskare har efterfrågat de lettiska specialtecknen, och jag räknar med
att det bara är en tidsfråga innan jag får frågor om t. ex. det kyrilliska
alfabetet också. Finns det någon av de som har jobbat med EndNote som har
erfarenhet av sådana frågor?

Elisabet Sandström
Södertörns högskolebibliotek
tfn. 08-58 58 85 43