Subject: FW:SV: RE:Julhälsning från kusten
From: Per Hagman <[log in to unmask]>
Date:Fri, 22 Dec 2000 22:27:02 +0200

Vidarebefordrar ett feladresserat brev.

-----Ursprungligt meddelande-----
Vem är intresserad ev era privatliv? Nu får det vara nog! Har ni inget annat sätt att meddela er med varandra. Tycker att Biblist börjar urarta! Snart blir det omöjligt att vara med p g a alla meningslösa meddelanden och dumma kommentarer, Ex . vis ang. Nobelpristagaren. Jag tycker att det var en välförkänt pristagare, betydligt intressantare än Astrid Lindgren och Pippi långstrump! Att bilbiotekarier är så inskränkta hade jag aldrig trott! Pinsamt ! Det är mycket som är pinsamt numera betr. Biblist.

Lena Monteil

Lena Monteil