Subject: Dokumentleveranser från Subito
From: Annalisa Bonnedahl <[log in to unmask]>
Date:Fri, 1 Dec 2000 13:09:09 +0100

Alla bibliotek som använder sig av SUBITO som dokumentleverantör. Jag är
intresserad av att höra vad ni tycker ang. tillgången av material,
snabbheten och inte minst kostnaderna. Hur tar ni emot leveranserna? Vanlig
post? Fax? eller ariel. Jag använder mig mest av BLDSC, då det gäller
kopieleveranser utanför Norden. Det vore mycket intressant att höra vad ni
har för åsikter i frågan.
Snälla svara inte till listan, utan till mig personligen.

MVH Annalisa Bonnedahl

Ms Annalisa Bonnedahl/Librarian
Medical Library
University Hospital of Northen Sweden