Subject: VB: Bläddra snabbt i LIBRIS?
From: Lotta Janson <[log in to unmask]>
Date:Wed, 20 Dec 2000 16:18:59 +0100

Hej Erik och alla andra på BIBLIST

Veckans inlägg på BIBLIST visar att vi har anledning att se över funktionerna kring träfflistan i LIBRIS Websök.

Den lösning, som du upplyser om, för att bläddra i träfflistan är givetvis möjlig men inte helt okomplicerad.

Som vi ser det finns det två möjligheter att lösa problemet, antingen att göra längre träfflistor eller att användaren själv kan
välja vilken sida i träfflistan man vill titta på. Det kan finnas för- och nackdelar med båda lösningarna. Det här är en sak vi får
fundera på inför framtiden.

Med vänliga hälsningar
Christer Larsson och Lotta Janson