Subject: Re: Bläddra snabbt i LIBRIS?
From: Mats Danielsson <[log in to unmask]>
Date:Tue, 19 Dec 2000 15:38:51 +0100

Ett alternativt sätt att hantera detta kunde kanske vara att öka antalet
referenser som visas per sida, t.ex från 25 till 100?

Jag har inte sett att det i sökformulären för Libris Webbsök finns
möjlighet att ändra detta förinställda värde, men funktionen finns ju
uppenbarligen i systemet (styrs av parametern l=xx som skickas med i
sökningen, där xx som standard är satt till 25 - kan naturligtvis ändras
till 100 t.ex).

Kan man hoppas att detta tillägg kommer i nästa version?

Med önskan om en God Jul

Mats Danielsson, Forskningsarkivet, Umeå UB
http://www.foark.umu.se

At 14:01 2000-12-19 +0100, you wrote:
>Hej! Vet någon ett sätt att bläddra snabbt i stora LIBRIS-sökningar - att
slippa klicka på knappen Next list ett stort antal gånger?