Subject: Efter semestern
From: Ulla Martins <[log in to unmask]>
Date:Tue, 19 Dec 2000 12:08:08 +0100

Hej igen!

Jag fick en fråga som svar på gårdagens inlägg om hur man stänger av listan
under semester:

Hur gör man sedan för att ta emot listposten igen?

Det var en bra fråga.

För att få Biblistmeddelandena igen gör man så här:

Sänd ett brev till: [log in to unmask]
Subject: lämnas tomt
Första (och enda)rad i brevet: SET BIBLIST MAIL

Därmed är allt som vanligt.

Jag ber om ursäkt för mitt förbiseende - för vi vill naturligtvis ha
tillbaka er in på listan igen, om ni har gjort ett temporärt uppehåll!

Med förnyade julhälsningar

Ulla Martins

Ulla Martins

Chalmers Tekniska Högskola    Chalmers University of Technology
Biblioteket / Kundtjänst      Library / Customer Service

412 96 Göteborg                       SE-412 96 GOTHENBURG
                                Sweden

tel.:031-772 37 62              tel.:+46 31 772 37 62
fax: 031-18 35 44               fax: +46 31 18 35 44
fax: 031-18 35 44               fax.:+46 31 18 35 44