Subject: Ang: Re: SV: Psalmen i "Änglagård"
From: Stefan Wahlstedt <[log in to unmask]>
Date:Mon, 18 Dec 2000 09:10:11 +0100

Jaha ja... /stefan

Eva, jag tar hem den laserskrivare jag haft vid min plats t o m idag. Den
har bytts ut för att den för ett väldigt oväsen. Kan ändå fungera om jag
ställer den i källaren hemma och kopplar till min bärbara dator.
Den är klassad som värdelös av Ingvar. Kent har en egen men den här kan
fungera som reserv.

Britt