Subject: Välutbildad bibliotekare
From: Anna Hedman <[log in to unmask]>
Date:Sat, 2 Dec 2000 18:19:53 +0200

Här finns en musikintresserad och allmänbildad bibliotekarie som just nu jobbar som researcher på Sveriges Radio. Jag är intresserad av jobb (kort tid/lång tid) i Stockholm fr.o.m. januari 2001.
Skiv gärna till listan (eller till mig) och berätta om ni känner till några lediga tjänster(som inte står i Platsbanken.)

Hälsningar: Anna Hedman

Här börjar Internet!
Skaffa gratis e-mail och gratis Internet på http://www.spray.se