Subject: Re: Outsourcing
From: Tove Kjellander <[log in to unmask]>
Date:Thu, 23 Mar 2000 13:12:54 +0100

För detta inlägg borde Martin få medalj!
Han har så rätt, så rätt.
Stopar man in skräp i Libris och andra databaser får man faktiskt bara
ut skräp. Men om man lägger ner en stor möda på att stoppa in rätt saker
kommer var och en att hitta det dom söker.
Tack Martin!
Tove Kjellander

--
Tove Kjellander