Subject: Enkät till UDK-bibliotek inför UDK-se minariet den 4 maj
From: Miguel Benito <[log in to unmask]>
Date:Mon, 20 Mar 2000 13:59:05 +0100

Inför UDK-seminariet den 4 maj 2000 i Borås efterlyser jag synpunkter från de bibliotek som idag använder UDK-systemet. Vi har en adresslista från 1996, men mycket har hänt sedan dess och listan är förmodligen delvis föräldrad.

Därför hoppas jag att alla bibliotek som idag arbetar med UDK, antingen i dess helhet eller för vissa avdelningar hör av sig och svarar på enkäten.

Enkäten finns att hämta som word-fil genom att klicka på
http://www.hb.se/bhs/udk.htm

Där finns även seminariets preliminära program.
Hälsningar

Miguel Benito
Bibliotekshögskolan
501 90 Borås, Suecia