Subject: Re: Pälle Näver
From: Maivor Lindholm-Olausson <[log in to unmask]>
Date:Wed, 8 Mar 2000 11:22:33 +0100

Hej

Om det är Sandro-Key Åbergs dikt " Jag är ett gammalt utedass..." så finns
den i "Uppslagsbok för rådvilla", 1970.

Hälsningar
Maivor Lindholm-Olusson
Avdelningen för Humaniora
Göteborgs universitetsbibliotek

At 10:53 2000-03-08 +0100, Olof Dannberg wrote:
> [...]
Håkan Stahre, som ska handla om ett utedass. Hon hade hört den på radio
uppläst av Stahre.

>Sandro Key-Åberg har skrivit en dikt om ett utedass, kanske kan det vara
den. Tyvärr minns jag inte vad den heter eller var den är publicerad.