Subject: SV: Outsourcing, status, tystnad
From: Forsgren Ingemar <[log in to unmask]>
Date:Wed, 29 Mar 2000 14:02:14 +0200

Hej själv Carina!

Riktigt så tyst som det verkar har det faktiskt inte varit! Det har inramlat
ett antal meningsyttringar som samtliga har stött "vår" uppfattning:
Katalogisering och även andra gamla hederliga dygder förtjänar bättre än den
nedklassning de utsatts för. Tyvärr har de flesta av dessa meningsyttringar
gått direkt till mig (och kanske också andra, vad vet jag?) och alltså gått
övriga BIBLISTare förbi. Jag uppskattar verkligen det stöd jag fått
personligen men "saken" skulle onekligen gagnas ännu bättre av att de som
har en uppfattning ger den tillkänna på listan. Annars nås ju inte alls de
som borde få höra vad ni tycker. Det behövs ju inte mycket, jag tror att ett
litet "Jag håller med" här och där skulle betyda en hel del för många i form
av t. ex. ökat självförtroende. Det går ju inte att som i andra sammanhang
be alla som tycker som jag räcka upp handen!

Kom loss!

Ingemar Forsgren
Mitthögskolan, Biblioteket
851 70  SUNDSVALL