Subject: SV: Efter ett kommer två
From: Mikael Johansson <[log in to unmask]>
Date:Tue, 28 Mar 2000 00:16:37 +0200

Det är svårt att låta bli att ironisera över både språkbruk och innehåll i Sara Linds PS om "Språk & Känsla", men jag ska låta bli. Dock: det Sara Lind kallar "information" om tidskriften är enligt min läsning ren reklam, trots att biblioteken har tidskrifter i sitt sortiment och trots att tidskriften "Språk & Känsla" är "mer eller mindre helt ideell" (vad nu det kan betyda). Jag tycker definitivt inte att reklam om tidningen "Språk & Känsla" hör hemma i Biblist!

mvh, Mikael Johansson, f.d. biblioteksanställd