Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services <[log in to unmask]> för Åsa Nilsson <[log in to unmask]>
Skickat: den 6 december 2018 09:10:23
Till: [log in to unmask]
Ämne: [BIBLIST] Jul med Kafka

Hej
Jag har fått en fråga om en Kafka-novell som tydligen nyliugen skrevs om i Metro. Lite vag beskrivning och jag hittar den inte. Låntagaren var tvärsäker på Kafka men jag tänker att det kan ändå vara fel.
"En familj firar jul om och om igen för att hålla liv i en mamma som ska leva över jul"
Åsa Nilsson
Södertälje bibliotek