Hej,

Är det bestämt vilket format mm som gäller för postrarna?

Med vänlig hälsning

Elinor Bergström Falk

______________________________

Bibliotekarie

Hudiksvalls sjukhus

82481 Hudiksvall

+4665092965

+46722091750

[log in to unmask]">e[log in to unmask]

www.regiongavleborg.se

Region Gävleborg

Lednings- och verksamhetsstöd

Klinisk vårdutveckling

Tillsammans skapar vi goda utsikter för ett livskraftigt Gävleborg

Landstinget Gävleborg blev den 1 januari 2015 Region Gävleborg. I samband med namnbytet har jag fått ny e-post adress enligt ovan. Ändra gärna i din adressbok om du har mig där.