Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services [mailto:[log in to unmask]] För Thomas Eriksson
Skickat: den 20 oktober 2016 12:10
Till: [log in to unmask]
Ämne: [BIBLIST] SV: Erbjuder ni scanning?

Hej

Vi har en kopiator (Sharp)  som innehåller scanningsmöjligheter (skickas till e-postadress, som pdf, jpg, tif). Sedan har vi en vanlig bordsscanner kopplad till en dator i vårt forskarrum.

Med vänliga hälsningar

Thomas C Ericsson

Bibliotekschef Kinda Bibliotek

Torgatan 2, 590 37 KISA

Telefon: 0494-191 06
Fax: 0494-190 19

Hemsida Kinda bibliotek: http://www.gotabiblioteken.se/web/kinda

[log in to unmask]" alt="Bild_signatur">

Besöksadress: Stora Torget 2

Postadress: Box 1, 590 40 Kisa

Telefon: 0494-190 00

Fax: 0494-190 19

E-post: [log in to unmask]">[log in to unmask]

Hemsida: www.kinda.se

Nära i Kinda – Året om

A different Kinda life