Tfn: 0586-615 56, 613 97

Från:        Ann-Sofie Hjernstedt <[log in to unmask]>
Till:        [log in to unmask]
Datum:        2016-10-10 16:34
Ärende:        [Reklam] [BIBLIST] Förstörda Daisyfodral från  posten
Sänt av:        BIBLIST - Topics in Nordic research library user services <[log in to unmask]>

Hej
Är det något bibliotek som har problem med att fodralen till Daisyskivor blir förstörda när de skickas med posten?
Vi får då och då tillbaks skivor där annotationstexten och streckkoden är alldeles utsmetade.
Med vänliga hälsningar
Ann-Sofie Hjernstedt
Bibliotekarie
Lidköpings kommun
Stadsbiblioteket
531 88 Lidköping vid Vänern
Tel: 0510-771547
E-post: [log in to unmask]">[log in to unmask]
www.lidkoping.se
Lidköping – en välkomnande och hållbar kommun