Hej,

Viktigt meddelande till alla som prenumererar på Kulturnät Sveriges diskussionslistor som finns på @[log in to unmask]

Vår server kommer att tas ned för tekniskt underhåll i alla system idag den 18 maj.

Förhoppningsvis kommer alla listor att kunna fungera i morgon igen. Denna åtgärd är ett led i förberedelserna inför att vi fysiskt flyttar servern från Uppsala till Stockholm.

Jag passar därför också på att avisera om att servern tas ned igen 27-28 maj. Det är alltså då som själva flytten sker. Det är lite svårt att säga hur länge avbrottet kommer att vara. Det beror på hur fort det går med ompekningarna. Det är lika bra att ni räknar med att det kanske tar några dagar.

Självklart påverkar det även Kulturnät Sveriges olika webbplatser som inte heller kommer att vara åtkomliga under denna tid.

Vi beklagar de problem som detta orsakar er.

Om ni har några frågor är det bara att höra av sig till mig!

Med vänliga hälsningar
Ana Durán
Föreningen för Kulturnät Sverige
070-142 15 70

[log in to unmask]">[log in to unmask], [log in to unmask]

Föreningen för Kulturnät Sverige arbetar helt ideellt.

Stöd gärna vårt arbete.

Valfria belopp eller medlemskap - allt är välkommet!

Organisationsnummer: 802421-4283
PlusGiro: 163 98 12-5
Enskilt medlemskap i föreningen - 150 kronor/år
Medlemskap för företag och organisationer - 500 kronor/år