Recensionsetik är viktigt för oss biblioteksmänniskor. Btj är noga med den saken, men hur är det i andra medier, i dagspressen? Vi är självklart vara medvetna om källkriti, men folk som behöver våra medier är kanske inte det. En fråga bara mitt i morronkaffet innan golvfix och annat som en arbetslös bibliotekarie har att göra. Kurser i att läsa bakom det vi läser, kan det vara nåt? Uno mitt i fikat!

Den perfekta mixen av nöjesnyheter & livekonserter! MSN Video