Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services [mailto:[log in to unmask]]För Linda Bäckman
Skickat: den 15 november 2007 13:05
Till: [log in to unmask]
Ämne: [BIBLIST] Gängmentalitet

Hej.

Mitt namn är Linda Bäckman och jag arbetar på Kungälvs Sjukhusbibliotek. Jag har en låntagare som efterfrågar en bok som är skriven av en man från Angered, Göteborg. I boken berättar han om sin tid som gängmedlem. Detta skall vara en debutbok. Är det någon som vet vilken bok/författare han efterfrågar?

Hälsningar Linda Bäckman
[log in to unmask]" target=blank>[log in to unmask]