Kan det vara Renzo Aneröd: "Löftet: en roman om den understa  världen" (2004) ?

Med hälsning

Elisabeth Lindmark
Bibliotekarie
Trollhättans Stadsbibliotek
Box 184
461 24  TROLLHÄTTAN
Tel. 0520-49 76 68

Linda Bäckman <l[log in to unmask]>
Sänt av: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services <[log in to unmask]>

2007-11-15 13:04
Sänd svar till
BIBLIST - Topics in Nordic research library user services              <[log in to unmask]>

Till
Kopia
Ärende
[BIBLIST] Gängmentalitet

Hej.

Mitt namn är Linda Bäckman och jag arbetar på Kungälvs Sjukhusbibliotek. Jag har en låntagare som efterfrågar en bok som är skriven av en man från Angered, Göteborg. I boken berättar han om sin tid som gängmedlem. Detta skall vara en debutbok. Är det någon som vet vilken bok/författare han efterfrågar?

Hälsningar Linda Bäckman
[log in to unmask] target=blank>[log in to unmask]