Jag vill tacka alla som har hjälpt mig med min förfrågan om "The Tel". Låntagaren har fått sitt svar, och är mycket nöjd.
Om någon undrar vilken bok det  var, så säger låntagaren att det  är "Källan" av Michener. Hon kände igen den på beskrivningen.
Tack!

Kristina

Kristina Bloom
Sjukhusbiblioteket
Skaraborgs sjukhus
Kärnsjukhuset
541 85 Skövde
Tf 0500-432723 Fax 0500-432727
E-mail [log in to unmask]

Jan Wattsgård <[log in to unmask]>
Sänt av: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services <[log in to unmask]>

2002-06-10 13:53
Sänd svar till BIBLIST - Topics in Nordic research library user services