Subject: Katalogkort
From: Lotta Elfving <[log in to unmask]>
Date:Thu, 4 Dec 1997 09:14:47 +0100

Jag använder katalogkort i löpande bana från Btj. Tyvärr har de ändrat
papper i korten. Nuvarande kort är blanka, vilket inte fungerar så bra
ihop med min bläckstråleskrivare. Känner någon till någon annan
leverantör av katalogkort? Suddiga kort är inte roligt.
Hälsningar
Lotta

PS Svar önskas till [log in to unmask]