Subject: Re: SV: [BIBLIST] E-böcker på Axiells app Biblio
From: Dorothee Grelle <[log in to unmask]>
Date:Wed, 22 Apr 2020 07:50:38 +0000

Hej Lisa!
Tack för ditt utförliga svar!
Tyvärr är jag inte insatt i hur våra tjänster upphandlas, det arbetet sker mer centralt, men det
verkar jag behöva undersöka.
Vad konstigt också att ingenting har förbättrats, vi fick tillgång till e-böcker på Biblio för inte
så länge sen.
Jag som trodde att jag kunde ge tillfredsställande besked till vår upprörda låntagare efter att
ha haft telefonmöte i en timme med Axiell, och så är det nog början till ett omfattande jobb.
Härligt att så snabbt få hjälp i frågan av dig på listan!
Med vänliga hälsningar,
Dorothee