Subject: Två debatter
From: Christina Tovoté <[log in to unmask]>
Date:Mon, 17 Jul 2017 13:32:18 +0200

Jag förstår att det handlar om två debatter med olika dignitet varav en på ledarnivå. Det var svaren om den akuta Pippi-gallringen jag kommenterade. Vi får inte göra oss urarva när det gäller original men det görs ju inte heller. Vi kan söka upp och välja upplaga och forskarna har all tillgång i världen.
Christina Tovoté