Subject: AUTO: Birgitta Sandqvist Andersson är inte på kontoret (tillbaka 2016-02-04)
From: Birgitta Sandqvist Andersson <[log in to unmask]>
Date:Tue, 2 Feb 2016 22:39:34 +0100

Jag kommer inte att vara på kontoret och kommer inte tillbaka förrän
2016-02-04.

För mer information kontakta min kollega Karin Jönsson mobil 070-6830795.
MVH, Birgitta Sandqvist-Andersson

Obs! Det här är ett automatiskt svar på ditt meddelande  "[BIBLIST] Kritik
mot Kulturnämnden i Göteborgs stad för att stadsbiblioteket i Göteborg
hanterat ett ärende om uthyrning av bibliotekets hörsal på ett sätt som
står i strid med objektivitetsprincipen i 1 kap. 9 §  regeringsformen" sänt
2016-02-02 18:27:25.

Det här är det enda meddelande du kommer att få om att den här personen
inte är på kontoret.