Help for WLAN Archives

WLAN Archives

Subject: Re: Cisco 7.6
From: Fredrik Pettai <[log in to unmask]>
Date:Sat, 17 Jan 2015 10:54:46 +0100

Hej,

Finns det någon bra & betydelsefull anledning att uppgradera till 7.6 om man INTE har 802.11ac-basar?
Cisco själva rekommenderar fortfarande 7.4…
Samma fråga gäller även för 8.0 antar jag, men där har jag inte läst release nötterna…
(och eftersom jag inte varit med på WLAN/CLAN mötena de senaste gångerna har jag inte fått den sedvanliga DoSen av marketing slides i anletet…)

/P