Help for WLAN Archives

WLAN Archives

Subject: SV: [WLAN] Cisco 7.6
From: Anders Nilsson <[log in to unmask]>
Date:Sat, 17 Jan 2015 11:35:05 +0100

Hepp!!!

Cisco rekommenderar faktiskt 7.6.130 som mest stabila versionen nu (citat Aaron Leonard).
8.0 är det ny stabila spåret så att gå till 8.0mr1 vilket jag gjort är att rekommendera. Är du nervös kör 7.6.130 vilken var 100% stabil för mig men med ett par skönhetsfläckar i kommunikationen med PI.
Bättre IPv6 stöd bättre RRM RX-SOP RF-Profiler AVC mm.

Mvh
Herr Nilsson