Subject: BIBLIST, framtid
From: Daniel Forsman <[log in to unmask]>
Date:Thu, 23 Oct 2014 18:51:32 +0000

Den senaste veckan har jag, utöver de mail alla fått, tagit emot flera
privata mail med anledning av min fråga till listan om dess framtid.
Det finns ett starkt stöd för att listan skall finnas kvar och den är
uppskattad.
Jag söker nu några av er som är intresserade av att bygga upp ett
redaktionsråd för listan och som vid behov kan utgöra moderatorer. Det
blir upp till rådet att avgöra om uppförandekod behövs och ev. riktlinjer
för modererande.
Jag förväntar mig inte att uppgiften kommer vara betungande. Om du är
intresserad av att vara med i ett redaktionsråd så hör av dig till mig på

Bästa hälsningar,
Daniel Forsman
Chalmers bibliotek