Subject: Re: SV: [BIBLIST] Vad vill vi att Biblist skall vara?
From: Matilda Gnospelius <[log in to unmask]>
Date:Sun, 19 Oct 2014 16:28:17 +0200

hej

Som läget är finns möjliget att följa via twitter.

Men det går också att inte logga in på biblist och bara läsa vid behov.

Sparar man sidan bland favoriter eller googlar efter den kan man sedan trycka sig
fram till aktuell månad. Jag loggar bara in om jag vill besvara något och när biblist
tycker jag skall uppdatera. det finns en valmöjlighet under inställningar att inte ta
emot mail men jag kan inte förklara det mer.

/Matilda