Subject: Re: Biblioteket som håller öppet när det är stängt
From: Miguel Benito <[log in to unmask]>
Date:Wed, 12 Feb 2014 10:23:48 +0100

I Hestra Parkstad, Borås, som invigdes 1994, har det funnits ett
bibliotek där personalen varit tillgänglig endast på förmiddagarna.
Under resten av dagen har det varit möjligt för vem som helst, inte bara
områdets invånare, att komma in i biblioteket (kanske fel uttryckt
eftersom det varit fråga om ett öppet utrymme).

Hur det är idag vet jag inte. Men finns biblioteket kvar då skulle det
fylla 20 år nu.

Hälsningar

Miguel Benito