Subject: Re: KB tecknar avtal med OCLC om CC0-licens
From: Emma Nolin <[log in to unmask]>
Date:Fri, 14 Feb 2014 08:02:19 +0000

Det är glädjande nyheter - tack KB och alla ni som arbetat i
förhandlingarna. Det var många glädjerop igår efter nyheten!

/Emma Nolin

Med vänlig hälsning,
Emma Nolin

Emma Nolin
Verksamhetsansvarig E-medier
Universitetsbiblioteket Tornavägen, Lunds universitets bibliotek
Box 134, 221 00 Lund
Tel: 046-222 9204
[log in to unmask] OBS – ny epostadress!
please consider the environment before printing this email